Впровадження

Характеристика методології впровадження InsCom

Впровадження здійснюється відповідно до випробуваної і перевіреної роками методологією

Терміни впровадження InsCom

  • Терміни впровадження InsCom у конкретного замовника змінюються в залежності від кількості користувачів, обумовленого обсягу робіт, наявність формалізованих вимог для організації роботи з системою.

  • Впровадження InsCom системи на 20 робочих місць складає 6-12 місяців.

Організаційні заходи з боку Виконавця і Замовника

  • Для ефективного впровадження та подальшої експлуатації системи з боку Замовника необхідно забезпечити наявність адміністратора, бізнес-процесного менеджера, технічного адміністратора та їх заступників.

Порядок розрахунків

  • Результати кожного з етапів плану робіт є придатними для використання.

  • Оплата робіт здійснюється після підписання акту по кожному етапу робіт.

Інші послуги, пов'язані з впровадженням інформаційної системи InsCom

  • За бажанням клієнта, компанією можуть надаватися додаткові послуги, пов'язані з використанням інформаційних технологій, використовуючи всю можливу інфраструктуру для задоволення потреб замовників в області IT-технологій.

Стабільність

  • Стабільність роботи, відсутність програмних помилок, оперативність доробок і гарантоване супровід - найбільш важливий критерій, який пред'являється до страхових інформаційних систем.

  • InsCom - одна з небагатьох спеціалізованих страхових інформаційних систем, що працює з і супроводжувана з 1999 року, використовує найсучасніші технології.

  • Забезпечення якісного супроводу, контролю, працездатності, якості системи приділяється постійна увага.

  • Контроль і оптимізація коду. Результат - помилки при експлуатації InsCom практично зведені до нуля, доопрацювання здійснюються оперативно і якісно.

  • Ретельне документування всіх напрацювань - обов'язкові коментарі і окрема система документування в Confluence.

  • Дві фірми по розробці і супроводу для мінімізації ризиків.

  • Чотири додаткових резервних сервера з піднятими базами, клієнтськими частинами та середовищами розробки.

  • Ведення інструкцій для всіх типових операцій. Кількість посібників у внутрішній базі: 250 для користувачів, 800 для розробників, 110 для настройщиків і адміністраторів.

  • Велика кількість готових протестованих і документованих напрацювань: 1500 (330 основних) страхових звітів, 250 компонентів (100 основних - імпорт, експорт, додаткові функціональні модулі).