Услуги‎ > ‎

Використання веб рішення для продажу страхових полісів

Використання веб рішення для продажу страхових полісів ОСЦПВ, КАСКО та інших продуктів.
Даний підхід надає можливість залучення великої кількості продавців з мінімальним навчанням і хорошим механізмом контролю.
 
Вимоги до агента
  • Наявність комп'ютера з виходом в Інтернет і принтера.
  • Виготовлення поліса тільки за допомогою InsCom з друком на принтері.
Переваги підходу
  • Мінімізація помилок при розрахунку тарифу.
  • Використання актуальних тарифів. Оперативність змін тарифів.
  • Мінімізація витрат на навчання агентів.
  • Ефективний контроль бланків в режимі on-line.
  • Ефективний контроль умов полісів в режимі on-line.
  • Ефективний контроль каналів продажу, роботи агентів.
  • Гарантоване наявність інформації про полісі при настанні страхового випадку.
  • Андеррайтинг полісів в режимі on-line.
Що при цьому НЕ потрібно робити посередникам при використанні InsCom
  • Витрачати час на вивчення нормативної бази.
  • Контролювати заповнення поліса і розрахунок тарифів.
  • Їздити в банк, стояти в черзі для оплати поліса.
  • Контролювати наявність бланків полісів та стікерів.
  • Їздити в страхову компанію за новими роздруківками тарифів при зміні коефіцієнтів.
  • Складати і пересилати звіти, акти виконаних робіт.
  • Розраховувати і контролювати комісійну винагороду.
Переваги для страхової компанії
  • Можливість залучення великої кількості продавців з мінімальним навчанням і хорошим механізмом контролю.
  • Моментальне надходження інформації про проданий полісі.
  • Моментальне отримання грошей за полісом.
  • Ефективний контроль виданих бланків.
  • Аналіз каналів продажів в режимі on-line.
  • Відсутність необхідності введення полісів. Страхова компанія отримує готову базу даних і автоматично створює звіти.
  • Відсутність необхідності роздруківки тарифних сіток і передачі посередникам.
  • Використання IT-технологій в своїй діяльності.
Опис бізнес-процесу обслуговування клієнта
  • Введення даних для розрахунку платежу. Автоматичний розрахунок платежу.
  • Заповнення необхідних даних. Автоматичний друк поліса на принтері.
  • Отримання грошей від клієнта.
  • Оплата через Інтернет платіжною карткою посередника.
  • Видача страхувальнику документа, що підтверджує оплату, поліса, стікера, європротокола і пам'ятки при ДТП.
Страхової компанії необхідно ретельно прописати методологію продуктів, бізнес-процесів і встановити InsCom.
Comments