Використання веб рішення для продажу страхових полісів
Використання веб рішення для продажу страхових полісів ОСЦПВ, КАСКО та інших продуктів.
Використання веб рішення для продажу страхових полісів ОСЦПВ, КАСКО та інших продуктів.
Даний підхід надає можливість залучення великої кількості продавців з мінімальним навчанням і хорошим механізмом контролю.
Вимоги до агента
Вимоги до агента
- Наявність комп'ютера з виходом в Інтернет і принтера.
- Виготовлення поліса тільки за допомогою InsCom з друком на принтері.
Переваги підходу
Переваги підходу
- Мінімізація помилок при розрахунку тарифу.
- Використання актуальних тарифів. Оперативність змін тарифів.
- Мінімізація витрат на навчання агентів.
- Ефективний контроль бланків в режимі on-line.
- Ефективний контроль умов полісів в режимі on-line.
- Ефективний контроль каналів продажу, роботи агентів.
- Гарантоване наявність інформації про полісі при настанні страхового випадку.
- Андеррайтинг полісів в режимі on-line.
Що при цьому НЕ потрібно робити посередникам при використанні InsCom
Що при цьому НЕ потрібно робити посередникам при використанні InsCom
- Витрачати час на вивчення нормативної бази.
- Контролювати заповнення поліса і розрахунок тарифів.
- Їздити в банк, стояти в черзі для оплати поліса.
- Контролювати наявність бланків полісів та стікерів.
- Їздити в страхову компанію за новими роздруківками тарифів при зміні коефіцієнтів.
- Складати і пересилати звіти, акти виконаних робіт.
- Розраховувати і контролювати комісійну винагороду.
Переваги для страхової компанії
Переваги для страхової компанії
- Можливість залучення великої кількості продавців з мінімальним навчанням і хорошим механізмом контролю.
- Моментальне надходження інформації про проданий полісі.
- Моментальне отримання грошей за полісом.
- Ефективний контроль виданих бланків.
- Аналіз каналів продажів в режимі on-line.
- Відсутність необхідності введення полісів. Страхова компанія отримує готову базу даних і автоматично створює звіти.
- Відсутність необхідності роздруківки тарифних сіток і передачі посередникам.
- Використання IT-технологій в своїй діяльності.
Опис бізнес-процесу обслуговування клієнта
Опис бізнес-процесу обслуговування клієнта
- Введення даних для розрахунку платежу. Автоматичний розрахунок платежу.
- Заповнення необхідних даних. Автоматичний друк поліса на принтері.
- Отримання грошей від клієнта.
- Оплата через Інтернет платіжною карткою посередника.
- Видача страхувальнику документа, що підтверджує оплату, поліса, стікера, європротокола і пам'ятки при ДТП.
Страхової компанії необхідно ретельно прописати методологію продуктів, бізнес-процесів і встановити InsCom.