Post date: Oct 24, 2017 9:01:27 AM
Революційність існуючого бізнес-процесу полягає у відмові від агентських договорів, інкасації, складання звітності та будь-яких операцій з бланками.
Бізнес-процес та відповідне технологічне рішення враховунють останніх змін українського законодавства та існуючої практики реалізації полісів в режимі он-лайн.
Агент самостійно реєструється в Кабінеті на сайті страхової компанії.
У власному кабінеті агенту призначається власний промокод.
Промокоду відповідає розміру комісії у відсотках, що визначається окремо по кожному продукту. Розмір комісії може збільшуватись у відповідності до обсягів реалізації страхових полісів.
Агент з комп'ютера, планшету чи смартфону входить на сайт страхової компанії, вказавши власний логін та пароль. (Скрін 1)
Агент заповнює дані полісу клієнта та зберігає в вигляді заявки. Заявка діє до 00:00, після чого перетворюється на гарбуз та мишей))) (Скрін 2)
Страхувальник сплачує заявку карткою (з пристрою агента, або з власного смартфону). Якщо у клієнта немає картки, агент бере готівку, а сплачує власною карткою.
Після успішної сплати кошти потрапляють на рахунок страхової компанії, а заявка перетворюється на поліс. Страхувальник отримує поліс електронною поштою, та, за бажанням та за окрему плату поліс може бути переданий поштовим відправленням.
Комісійна винагорода агента повертається на його картку у вигляді кешбеку.
Комісійна винагорода вираховується по Промокоду агента. (Скрін 3)
Контролювати отримання коштів від страхової компанії агент може у власному клієнт-банку, або у відповідному розділі сайту страхової компанії. (Скрін 4)
Даний підхід сприятиме залученню до продажу полісів широких верств населення, надійному контролю за укладанням договорів з боку страхової компанії в режимі он-лайн, зменшення витрат на агентську мережу та ведення справи.
Скрін 1
Скрін 2
Скрін 3
Скрін 4
Джерело: www.Ins.Com.ua
© 2019 InsCom