Інноваційний бізнес-процес роботи з агентами в СК

Бізнес-процес роботи з агентами в СК без використання списків агентів

Приклад кардинального зменшення витрат на ведення справи при адмініструванні агентів завдяки іноваційному підходу та використанню сучасних технологій платформи InsCom

Чи можливо впровадити IT-систему страховика, в якій відсутня форма з списком агентів?

Так, і це буде продемонстроване нижче.

Переваги підходу:

1. Список агентів неможливо вкрасти та піти в іншу компанію через відсутності як інтерфейсу, так і API з списком агентів.

2. Список з персональними даними не може витікти через відсутність такого в пророді. А це убезпечує від штрафів НБУ та претензій клієнтів.

3. Підвищується продуктивність праці, зменшуються траффіки мобільного інтернету через відсутність роботи спеціалістів СК з списками агентів.


Опис бізнес-процесу та скріншоти реальної системи

1. Новий агент вводиться в систему, йому заводиться персональна картка. В картці фіксується номер паспорту, ІНПН та персональний логін (скрін 1) 2. Картку можна знайти точним вказаннам ІНПН, номеру паспорта або логіна (скрін 2)

2. При призначенні комісії по продуктам фахівець вводить точний логін (бере з картки клієнта або повідомляє агент) і задає комісії по продуктам (скрін 3).

Розмір комісії вираховується автоматично, теж без списків полісів та агентів, про це було в попередньому пості для Власників СК.

Все просто. Список агентів не потрібен. А нема списку агентів - нема проблем!