Страхова книга

ФІЛЬМ "СТРАХОВА КНИГА"

Автор: Ігор Любашенко
Реклама страхування

Сюжет

Бувший президент МТСБУ Володимир, на пенсії, у Львові шукає водія для поїздки до Києва на святкування 30-и річчя першого моторного бюро.

Він знаходить "дєдушку на Жигулях" з карпатського села з незвичайним для тих місць ім'ям Дон Ширлі. По дорозі до Києва Володимира жахає дискримінаційне поводження, з яким Дон стикається в повсякденному житті. Володимир весь час розказував про те, кому прийшла ідея створення моторного бюро в Україні, та про важливість страхування. Приїхавши до Києва, Дон пішов до офісу найкрутішої страхової компанії придбати поліс на старенькі Жигулі, проте менеджери його не пустили, мотивуючи тим, що "ваша машина не відповідає нашим умовам" і погрожували викликати поліцію. В офісі інші менеджери люб'язно оформлювали поліси власникам Лексусів та Кайенів. Між Доном та менеджерами зав'язалась сутичка, в результаті Дон був викинутий менеджерами на вулицю. На галас підійшов власник компанії Валерій, і почувши прізвище Володимира допоміг Дону піднятись та пройти в найкрутіший ресторан, що знаходився поруч. Там він виписав йому поліс КАСКО на Жигулі під №1, а потім вони втрьох поїхали до Карпат, до родинного села Дона. Валерій провів залишок вечора в корчмі, а потім разом з гуцулами ганяв карпатськими схилами на Луаз-іку, танцював та несамовито дув у трембіту.

Після цього Валерій зібрав громаду та повідомив, що віднині переносить центральний офіс на полонину, та буде страхувати виключно простих людей – дєдушек на Жигулях, сироварів, контрабандистів та пастухів. Щоб жоден простий українець не переживав за хатинку, тваринку, автівку! Навідь від свавілля місцевих депутатів та прокурорів застрахував, назвавши це «політичними» ризиками!

З цього часу офіс страхової компанії став найулюбленішим місцем на селі. Там збирались, співали, сперечались, кричали, танцювали, ковтали та неодмінно купували страхові поліси!

І якщо з'являлись гроші, прибуток, всі зразу йшли до страхової компанії купувати полиси. Тому що поліс - це вигідно!

Поруч з офісом страхова компанія придбала хату, щоб агентам було куди кеш складати.

А корчма збанкрутіла. Тому що у людей нема коштів, та нема культури питія.